Menu

Zamówienia z Parkershop.pl dostarcza:


PACZKOMATY INPOST

Przesyłka - przelew: 7,00 zł

Przesyłka - pobranie: 9,00 zł

 

KURIER DHL

Przesyła - przelew: 14,50 zł

Przesyłka - pobranie: 18,00 zł

 

POCZTA POLSKA

List polecony - przelew: 7,00 zł

Paczka pocztowa - przelew: 12,00 zł

Pocztex 48 - przelew: 14,00 zł

Pocztex 48 - pobranie: 16,00 zł


więcej>>

Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z  Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. informujemy o prawie konsumenta do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od daty wydania produktu.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Jurek i Jurek SC Jerzy Krzętowski, Jerzy Wasiukiewicz, ul. Strawczyńska 19, 01-473 Warszawa, e-mail: sklep@parkershop.pl
Ja................................................................................................
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna następującego produktu:
....................................................................................................
Data odbioru zamówionego produktu:........................................................
Imię i nazwisko konsumenta:...................................................................
Adres konsumenta:..............................................................................
Podpis konsumenta:.............................................................................
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany wmwersji papierowej)

Data...............................................................................................

2. Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, oraz oryginalnym nienaruszonym opakowaniem producenta (gift box). Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać dokument potwierdzający zakup lub dostawę oraz oświadczenie zwrotu.

3. Zwracany towar powinien być wysłany na adres:
Jurek i Jurek s.c.
ul. Strawczyńska 19,
01-473 Warszawa

4. W terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, stanowiącą cenę zwróconego towaru oraz jego wysyłki, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

7. Zgodnie art. 38, pkt 1 i 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta produkty sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta oznaczone "dostępność na zamówienie" czyli części zamienne (stalówki, części przednie i osłony sekcji) oraz pióra wieczne z nietypowymi  stalówkami oznaczone "Stalówka M - na zamówienie", "Stalówka EF - na zamówienie", "Stalówka B - na zamówienie" bądź towar z naniesionym grawerem, nadrukiem lub z naklejoną tabliczką pamiątkową nie podlegają zwrotowi.


REKLAMACJE

Okres gwarancji na ewentualne wady materiału i uszkodzenia fabryczne instrumentów piśmienniczych marki Parker wynosi dwa lata od daty zakupu. W celu zgłoszenia produktu do reklamacji prosimy o kontakt z naszym sklepem.

1. Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem ParkerShop.pl.

2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.

3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu: faktury VAT, wydruku z konta potwierdzającego dokonanie płatności lub potwierdzenie wpłaty z karty kredytowej.

4. Wszystkie produkty marki Parker znajdujące się w ofercie Parkershop.pl są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z pózń. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

5. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@parkershop.pl.

6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania modelu lub kolekcji), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.

7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

8. Reklamowany towar powinien być wysłany na adres:
Jurek i Jurek s.c.
ul. Strawczyńska 19,
01-473 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl